فروشگاه لوازم ارزان
در صورت هرگونه مشکل با مدیر سایت در تماس باشید . 09396319391

کارتون زیبا و بیادماندنی پسر شجاع ارائه شده در 6 دی وی دی بصورت دوبله فارسی با کیفیت بالا
 
این مجموعه، ماجراهای یک سگ آبی جوان و شجاع به نام چاک پسر شجاع را بازگو می کرد که لباس سرهمی آبی می پوشید. وقتی چاک و دوستان کوچکش به دردسر می افتادند، او معمولا به سراغ پدرش می رفت تا کمک بگیرد.
تمام شخصیت های اصلی این مجموعه در فارسی با نام های کلی خوانده می شدند، از جمله: پسر شجاع ، خانم کوچولو ، خرس مهربون ، شیپورچی ، خرس قهوه ای و... پدر پسر شجاع!

قیمت : 15,900 تومان




ارسال توسط

آیا شـما نیز فـرصتی برای رفتن به دندانـپـزشک نـدارید ؟
آیـا از زرد رنــگ شــدن دنــدان هــایــتــان نــاراحـت هـسـتـیـد ؟
آیا از محصولات سفید کننده دندان استفاده کرده و ناراضی بوده اید ؟
اگر شما با مشکل زردی دندان هایتان مواجه هستید
و به دنبال راه حلی مطمئن و سریع می گـردید
ما به شما پک سفید کننده دندان وایت لایت
را معرفی می کنیم.

قیمت : 21,000 تومان




ارسال توسط

Gary Goldman ساخت این داستان را در سال 1972 برای کمپانی Walt Disney آغاز کرد و سر انجام در سال 1973 فیلم انیمیشن با کمک Frank Thomas به مدت 83 دقیقه ساخته شد.

» کارتون رابین هود با کیفیت اصلی و بسیار بسیار بالا در یک دی وی دی.
» کارتون رابین هود دوبله شده به زبان فارسی.
» زبان اصلی + دوبله فارسی + زیر نویس های چینی ، تایلندی با قابلیت انتخاب.

قیمت : 4,500 تومان




ارسال توسط

چسب های میزی پچ ترکیبی از مغناطیس درمانی و درمان گیاهی است که این مساله باعث شده است این محصول در میان سایر محصولات مشابه بی رقیب باشد. چسب لاغری Meizi Patch با کاهش ولع مصرف مواد غذایی با استفاده از مغناطیس، کاهش کالری ، بالا بردن سرعت متابولیسم بدن باعث سوزاندن چربی های انباشته شده در بدن شده و همین مساله باعث کاهش وزن فرد استفاده کننده می شود.

چسب لاغری میزی پچ دارای سه کارکرد فوق العاده است :

- کاهش یکنواخت چربی ، قند و نشاسته و جلوگیری از جذب آنها

- کمک به سوزاندن چربی ، و دفع سموم از بدن

- رفع حالت استرس و هیجان و ایجاد آرامش و خوش مشربی

قیمت : 29,000 تومان




ارسال توسط

ماجرای پیرمردی (پدر ژپتو) که برای اینکه از تنهایی در بیاد با چوب یک عروسک میسازه و نامشو پینوکیو میذاره و فرشته مهربون بهش جون میده. این بچه خیلی ساده و زود باوره و توی بیشتر قسمتهاش روباه مکار و گربه نره سرش کلاه میذارن.
 
  مشخصات کارتون :
- نام کارتون : پینوکیو (کامل)
- کیفیت صدا و تصویر : متوسط
- زبان : دوبله فارسی
- فرمت : DVD
- قابل پخش در دستگاه های DVD Player و کامپیوتر
- عرضه شده در : 7 DVD

قیمت : 17,500 تومان




ارسال توسط

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید قد بلند است!

به طور نامرئی در عرض چند ثانیه

1 الی 5 سانتی متر قد بلندتر شوید

کامل ترین و جدیدترین روش تضمینی افزایش قد در دنیا

بدون استفاده از داروهای مخرب شیمیایی و زیان آور

پد های افزایش قد ضد حساسیت بوده و

به گونه ای متناسب با اورگونومی پا ساخته شده اند.

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...

قیمت : 16,500 تومان




ارسال توسط

این نسخه پس از گذشت 20 سال از عرضه بسیار موفقیت آمیز کتاب های کامیک، کارتون های این شخصیت های بسیار محبوب در سال 1987، فیلم سینمایی بسیار پرفروش ان در سال 1993 و بازی های رایانه ای بسیار پرطرفدار آنها در سال های بعد، در تاریخ 23 آپریل 2007 بر روی پرده سینماهای امریکا اکران شد و تا به اکنون نیز بر روی بسیاری از سینماهای کشورهای مختلف دنیا در حال اکران است و سیر عظیمی از کودکان و نوجوانان علاقمند به این شخصیت های محبوب افسانه ای را مجذوب خود کرد
 
مشخصات کارتون  لاکپشتهای نینجا :
   با توجه به اینکه کارتون از تلویزیون کپچر شده کیفیت آن عالی میباشد.
   نام کارتون : کارتون لاکپشت های نینجا
   کیفیت صدا و تصویر :  عالی
   زبان : دوبله فارسی
   فرمت : DVD
   قابل پخش در دستگاه های DVD Player و کامپیوتر
   عرضه شده در : 2 DVD
 

قیمت : 5,900 تومان




ارسال توسط

 این طرح اصلی از آن شخصی بود به نام هالی پرات. این تکه کوچک روی یکی از فیلمهای پلنگ صورتی با حضور این شخصیت کارتونی قرار گرفت و بسیار مورد توجه بینندگان قرار گرفت.

مشخصات کارتون :
 نام کارتون : پلنگ صورتی (کامل)
 کیفیت صدا و تصویر : عالی
 زبان : صامت (نسخه اصلی)
 فرمت : DVD
 قابل پخش در دستگاه های DVD Player و کامپیوتر
 عرضه شده در : 4 DVD
 

قیمت : 10,900 تومان




ارسال توسط
ارسال توسط

این دو مرد عروسکی پت (Pat) و مت (Mat) نام دارند و در کشور چک پای به عالم هستی گذاشته‌اند. خالق آنها مردی است به نام لوبومیر بنس (Lubomir Benes). او کار ساخت این انیمیشن را بتنهائی آغاز کرد، سری اول این انیمیشن را با نام تعمیرکاران (The Tinkers) ساخت و کارش مورد توجه بسیار قرار گرفت.
پس از آن، بسیاری او را یاری کردند تا این کار را گسترش دهد؛ و تاکنون سه سری از آن به نامهای Thats it، Pat and Mat و "Pat and Mat" return ساخته شده است. این انیمیشن معروفترین مجموعه انیمیشن بنس است که در استودیوی Brati V triku ساخته شده است. این استودیو از قدیمیترین و بزرگتین استودیوهای تهیه انیمیشین به سبکها و روشهای مختلف است و بسیاری از نوابغ این رشته در آن‌جا مشغولند
 

قیمت : 8,500 تومان




ارسال توسط

داستان این کارتون درباره یک کابوی خوش شانس است که با اسب و سگ خود به جاهای مختلفی مسافرت می کند و با تکیه بر سرعت دست خود در تیر اندازی و البته شانس جلوی خیلی از خلافها را می گیرد و تبهکاران غرب وحشی را به دام قانون گرفتار می کند. نقش اسب او جالی و بوشوک سگ با مزه اش در روند داستان تاثیر مستقیمی دارند و بار طنز کارتون را افزایش می دهند. البته طراحی چهره ها در این کارتون نیز به گونه ای است که خنده را بر لبان بیننده می نشاند.
در هر قسمت از کارتون لوک خوش شانس ماجرایی رخ می دهد و لوک سعی می کند مبارزه ای را بر علیه چند خلافکار آغاز کند . مهمترین دشمن لوک در یکی دو قسمت از این کارتون برادران دالتون هستند که به عنوان شخصیتهای شناخته شده این کارتون محسوب می شوند. جالب ترین قسمت این کارتون قسمتی است که در آن برادران دالتون به مدت یک ماه مورد آزمایش قرار میگیرند که اگر در این یک ماه خلافی مرتکب نشوند برای همیشه آزاد می گردند. به شما توصیه می کنیم حتما داستان های لوک خوش شانس را تماشا کنید و خاطرات گذشته را زنده کنید
 
مشخصات کارتون :
 نام کارتون : لوک خوش شانس (کامل)
 کیفیت صدا و تصویر : متوسط
 زبان : دوبله فارسی
 فرمت : DVD
 قابل پخش در دستگاه های DVD Player و کامپیوتر
 عرضه شده در : 4 DVD

قیمت : 10,900 تومان




ارسال توسط

مجموعه ای از کارتون های جذاب و پر طرفدار تام و جری ( موش و گربه ) در 2 دی وی دی قابل پخش در دستگاه های پخش سی دی خانگی نخستین بار در 1941 در فیلمی به کارگردانی «ویلیام هانا» و «جوزف باربرا» شخصیت های موش و گربه پدیدار شدند؛
 
مشخصات کارتون:
 نام کارتون : تام و جری (موش و گربه)
 نام اصلی : Tom And Jerry
 تعداد اپیزود : کامل
 مدت زمان هر قسمت : زمان متوسط بین 6 تا 10 دقیقه
 کیفیت صدا و تصویر : عالی
 زبان : صامت (اصلی)
 فرمت : DVD
 قابل پخش در دستگاه های DVD Player و کامپیوتر
 عرضه شده در : 2 DVD
 

قیمت : 5,900 تومان




ارسال توسط

کارتون shaun the sheep یکی از سری کارتونهای روزانه موفق در سرتاسر دنیاست که طرفداران زیادی هم و یکی از اونها هم من هستم. این کارتون روزانه در یک سری ۳ قسمتی پخش میشه. نوع این کارتون از نوع خمیریه و داستان هم حول یک مزرعه می گرده که تعدادی گوسفند و یک سگ و یک مرد مزرعه دار در اون زندگی می کنند که هر قسمت هم مهمانهایی داره. صاحب مزرعه آدم کودنی است و در عوض گوسفندان بسیار باهوشی همراه با سگ مزرعه داستان رو می سازن اونها همه کارهای انسانی رو انجام میدن از بازی فوتبال و شیرینی پزی و تعمیر رادیو گرفته تا نقاشی و سونای بخارو صافکاری ماشین.

قیمت : 12,900 تومان




ارسال توسط

مولکول های روغن شترمرغ، بسیار شبیه ملکول های پوست انسان بوده و به همین دلیل خیلی سریع جذب پوست شده و کار ترمیم و تقویت پوست را انجام میدهند. بعلاوه، بدلیل کوچک بودن سایز ملکول های روغن شترمرغ، استفاده از این روغن باعث مسدود شدن روزنه های هوایی پوست نشده و پوست تنفس طبیعی خود را انجام می دهد. به همین دلیل، تاثیر استفاده از روغن شترمرغ در پوست انسان، خیلی سریع تر از داروهای دیگر خود را نشان می دهد.

روغن شتر مرغ حاوی اسیدهای چرب امگا 3،6،9 میباشد که در حقیقت بدن انسان قادر به ساختن این اسیدهای چرب ضروری و حیاتی نیست. علاوه بر اسیدهای چربی که ذکر شد، حاوی اسیدهای چرب مانند پالمتیک، استئاریک، همیرریستیک، لوریک، اولئیل، لینولئیک، لینولنیک، آرشیدونیک، پلامیتولئیک نیز میباشد که برای پوست انسان ضروری و برطرف کننده هر نوع عوارض پوستی است.


موارد مصرف روغن شتر مرغ مخصوص درمان دردهای مفصلی :

رماتیسم - آرتروز – دیسک کمر – درد عضلانی – ساییدگی مفاصل - ورم، درد و خشکی زانو – ورم مفاصل – رگ به رگ شدن عضلات – کشیدگی عضلات – رفع اسپاسم عضلانی – درد عضلات با منشاء عصبی – سیاتیک – ماساژ – میگرن

قیمت : 45,000 تومان




ارسال توسط

این داستان که توسط "لوسی ماد مونت گومری" نوشته شده برای اولین بار در سال 1980 منتشر شد. و به صورتی داستانی برای خوانندگان از همه سنین نوشته شده است ، مونت گومری الهام نوشتن کتاب را از مقاله ای از روزنامه که درموردی زوجی بود که به جای یک پسر یک دختر از یتیمخانه برای آنها فرستاده شده بود و با این حال تصمیم به نگهداری آن گرفته بودند. همچنین مونت گومری تجربیات کودکی خود در روستای جزیره پرنس ادوارد را در آن ترسیم کرده است.

مشخصات کارتون آنشرلی با موهای قرمز :

این کارتون از تلویزیون کپچر شده و دارای کیفیت بسیار عالی میباشد.

نام کارتون : آنشرلی با موهای قرمز

کیفیت صدا و تصویر : عالی

زبان : دوبله فارسی

فرمت : DVD

قابل پخش در همه دستگاههای پلیر خانگی و کامپیوتر

عرضه شده در : 9 DVD
 

قیمت : 20,900 تومان




ارسال توسط
آخرين مطالب

آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبي
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 93796
تعداد مطالب : 677
تعداد نظرات : 832
تعداد آنلاین : 1

گروه اینترنتی روزنه - گروه اینترنتی روزنه